דרכי טיפול בטחורים

הבית לבני הגיל השלישי – לקרוא תכנים מעניינים ולהחכים!

טחורים הם ורידים מוגדלים ומודלקים בפי הטבעת או פי הטבעת. הם יכולים להיות בפנים (טחורים פנימיים) או בחוץ (טחורים חיצוניים).

הטיפול בטחורים חיצוניים כולל: אמבטיות ישיבה, קרמים מקומיים, תרופות ללא מרשם וניתוחים. עבור טחורים פנימיים, הטיפולים כוללים: מרככי צואה, תוספי סיבים ותרופות נוספות.

באתר המרכז לטיפול בטחורים תוכלו למצוא מידע נוסף.

 

מה זה טחורים?

טחורים הם ורידים נפוחים בפי הטבעת או בפי הטבעת. הם יכולים להיגרם על ידי מאמץ להזיז צואה. הוורידים הנפוחים יכולים להתפתח גם מהריון, השמנת יתר, לחץ דם גבוה וגורמים נוספים.

ישנן דרכים רבות לטפל בטחורים. חלק מהטיפולים הפופולריים כוללים: שימוש בקרם או משחה מקומית המכילים מרכיבים כמו לוז מכשפה, תחמוצת אבץ, לידוקאין, הידרוקורטיזון ואלוורה; ישיבה באמבטיה חמה בתוספת מלחים; נטילת משככי כאבים כגון איבופרופן; ועושה תרגילי קיגל.

טחורים הם ורידים נפוחים בפי הטבעת התחתונה ובפי הטבעת. הם יכולים להיות כואבים ומגרדים, אבל ישנן דרכים רבות לטפל בהם.

ישנם שני סוגים של טחורים: פנימי וחיצוני. טחורים פנימיים אינם מופיעים בחלק החיצוני של גופך, אך הם עלולים לגרום לכאב או אי נוחות בפי הטבעת התחתונה או בפי הטבעת. טחורים חיצוניים הם אלה שמופיעים בחלק החיצוני של גופך ויכולים להיות כואבים כאשר אתה יושב או עם יציאות.

ניתן לטפל בטחורים פנימיים באמצעות קרמים ללא מרשם רופא, נרות או משחות הנמרחות ישירות על האזור; על ידי נטילת מרככי צואה; על ידי שתייה מרובה של נוזלים; על ידי אכילה

טחורים הם ורידים נפוחים ומודלקים בפי הטבעת ובפי הטבעת. הם יכולים להיגרם על ידי מאמץ במהלך יציאות, הריון, או אפילו הזדקנות.

 

ישנן דרכים רבות לטפל בטחורים כגון:

– טיפולים רפואיים כמו הזרקות או ניתוח.

– תרופות ביתיות כגון השרייה באמבט חם או מריחת קומפרס קר על האזור.

– שינויים באורח החיים כמו אכילת מזון עשיר בסיבים ושתיית נוזלים מרובה.

טחורים הם ורידים נפוחים ומודלקים בפי הטבעת ובפי הטבעת. הם יכולים להיות כואבים, מגרדים ולגרום לדימום. טחורים יכולים להיות זמניים או כרוניים.

ישנן דרכים רבות לטפל בטחורים. חלק מהטיפולים כוללים:

– שימוש בתרופות כמו קרמים או נרות המסייעים לכווץ את הטחור

– ירידה במשקל כדי להפחית לחץ על הוורידים

– ביצוע תרגילים לשיפור זרימת הדם

– ביצוע שינויים באורח החיים כמו אכילת תזונה בריאה

טחורים הם בעיה שכיחה אצל אנשים רבים. הם יכולים להיגרם ממגוון גורמים, כגון הריון, עצירות, ישיבה כרונית או מאמץ במהלך יציאות.

ישנן דרכים שונות לטיפול בטחורים. חלק מהטיפולים הפופולריים ביותר כוללים:

– תרופות המסייעות בכאב ודלקת – שינויים באורח החיים כמו אכילת יותר סיבים ושתיית מים מרובה; זה יעזור עם עיכול ועצירות – ניתוח שהוא לרוב המוצא האחרון אבל הוא גם האפשרות היעילה ביותר

אז מה היה לנו בכתבה:

מתבגרים עם חיוך

מתבגרים עם חיוך

האתר עם התכנים הכי אמינים ומקצועיים לבני הגיל השלישי.
תוכלו למצוא כאן מגוון כתבות בהמון תחומים רלוונטיים, החל מבריאות ותזונה ועד לפנסיה וזכויות למיצוי.

לקבלת פרטים או הצעות מחיר
צרו קשר והשאירו פרטים