הפירות האהובים בתור מתנה ליקירים שלנו- מגש פירות בת ים

הבית לבני הגיל השלישי – לקרוא תכנים מעניינים ולהחכים!

האם אתם מחפשים רעיונות יצירתיים ובריאים למתנה מושלמת לתקופת החגים, יום האם או מסיבת קיץ אצל חבר? נמאס לכם מהרעיונות הישנים והמוכרים של שוקולדים, עוגיות וממתקים רווי סוכר? מה לגבי מגש מפואר של פירות טריים, מתוקים ובריאים? כן! פירות יכולים להיות המתנה המקורית והמושלמת ביותר שתוכלו לחשוב עליה באירוע הקרוב. לא משנה אם זה יום הולדת לאב, מתנת חג, משלוח מנות או שי לשכנים חדשים. תוכלו למצוא בבת ים מגשי פירות שתמיד מוצאים מקום של כבוד בלב … ובחך.

מגש פירות יחד עם זרי פרחים הוכיחו את עצמם כמתנות טובות ומשתלמות במיוחד עבור יקיריכם. את הפרחים אפשר להניח בתוך הסלסילה או מחוצה לה בנפרד בתוך זר. אפשר כמובן לצרף אל החבילה גם שי נוסף שאינו אוכל, כך שהחגיגה תהיה מושלמת באמת.

 

כמה טיפים לארגון של סלסילת הפירות המושלמת ביותר ליקיריכם

קרדיט תמונה: פרימדונה

אם אתם חושבים להביא מגש פירות בת ים אתם חושבים נכון. אין שום ספק, מגש פירות יכולה להתאים כמעט לכל אירוע, בין אם כמחווה של אהבה, ובין אם בתור עוד דרך שלכם לומר תודה לאדם שאתם מעריכים.

אתם צריכים לחשוב היטב על הפירות אותם אתם מציגים על גבי הכלי. מה האדם שאמור לקבל את המתנה בדרך כלל אוכל? האם הוא אוהב פירות? אסור לו לצרוך פירות מאיזו שהיא סיבה בריאותית? או שיש פרי מסוים אהוב שהוא ממש היה רוצה לקבל ולאכול אך הוא לא ממש מוצא בשווקים המקומיים. בהתאם להעדפותיו של יקיר ליבכם, תצטרכו להשקיע ולהזמין את הפירות האהובים עליו, גם אם זה אומר לנסוע רחוק ולשלם יותר.

 

הכלי שעליו מניחים את הפירות – בעל משמעות יתירה!

יש משמעות רבה למגש הפירות עליה אתם תגישו את המתנה. אם אתם עושים אירוע בעל מספר רב של משתתפים, כנראה תלכו על מגשים שטוחים ופשוטים למדי, הן בשל העובדה שאף אחד מהם לא יעשה שימוש במגשים כי הם לא מיועדים לשימוש חוזר, והן בשל העובדה שמדובר בהוצאה כספית גבוהה למדי על האירוע, האוכל והכיבוד. לעומת זאת, כאשר תעניקו את השי לאדם אחד שהוא ממש חשוב לכם, ייתכן ותרצו להשקיע כסף רב על הסלסילה המעוצבת עצמה.

 

הנחה מיוחדת לקוראי הכתבה- 10% הנחה ברכישה באתר
למימוש הקופון הקלידו "10הנחה" בעגלת הקניות באתר הבית שלנו.

אז מה היה לנו בכתבה:

מתבגרים עם חיוך

מתבגרים עם חיוך

האתר עם התכנים הכי אמינים ומקצועיים לבני הגיל השלישי.
תוכלו למצוא כאן מגוון כתבות בהמון תחומים רלוונטיים, החל מבריאות ותזונה ועד לפנסיה וזכויות למיצוי.

לקבלת פרטים או הצעות מחיר
צרו קשר והשאירו פרטים