כך תפתיעו את בן/בת הזוג עם בוא האביב

הבית לבני הגיל השלישי – לקרוא תכנים מעניינים ולהחכים!

השמש שוב כאן, פסח בפתח וניחוחות האביב באוויר, זמן טוב להתחדשות והתרעננות ברמה האישית והזוגית, אחרי שנתיים מאתגרות ומורכבות שאופיינו בעיקר בימי מגפת הקורונה מתמשכת שסגרה רבים מאיתנו בבתים ומנעה מאיתנו לרוב צבירת חוויות, בילויים והעשרה שאנחנו כל כך אוהבים.

בני הגיל השלישי היקרים, שימו לב, ריכזנו עבורכם כאן כמה רעיונות מעניינים איתם תוכלו להפתיע את בן/בת הזוג האהוב עם מתנה מיוחדת לרגל חג הפסח שמסמל כאמור את עונת האביב, את החופש וההתחדשות להם כולנו זקוקים – כל אחד מוזמן לבחור את האפשרות המועדפת עליו כמובן, מתחילים:

  • ראשית, תוכלו להפתיע ולרשום את בן הזוג לחוג / קורס / סדנא בתחום שמעניין אותם – בן הזוג מזכיר כבר שנים את חיבתו לנגרות? בת הזוג חושקת לשדרג את יכולותיה הגרפיות בקורס עיצוב? לא מזמן שוחחתם על האפשרות ללמוד ביחד שפה מעניינת נוספת? זוהי הזדמנות טוב להפתיע ולרשום את בן/בת הזוג (או את שניכם יחד!), לחוויה של העשרה ולמידה במסגרת אחד מני רבים כיום של קורסים לגיל השלישי או חוגים מעשירים כמתנת חג.
  • הזמינו את בן הזוג לצאת לאירוע תרבות מעניין – אחרי שנתיים ממושכות של מגבלות התקהלות לצד תווים ירוקים וסגולים למיניהם, נראה כי מרביתנו כבר למד והסתגל כמה שאפשר לחיות לצד הקורונה ועונת האביב המלווה בבריזה נעימה לרוב היא זמן מצוין לצאת להתאוורר מעט ולבלות במגוון אירועי תרבות מעניינים המתקיימים בימים אלו. בין היתר, ישנן מגוון של הצגות חדשות בתיאטראות ובמתחמי התרבות המובילים לצד מופעים מוזיקליים, תערוכות, מופעי בידור ועוד. רכשו מבעוד מועד כרטיסים לאירוע תרבות מתאים לקראת חג הפסח (מטבע הדברים לא מומלץ לבנות על כרטיסים ברגע האחרון) והבטיחו לכם בילוי תרבותי משותף יחדיו.

 

  • צאו לחופשה קצרה בלוקיישן פסטורלי בצפון/דרום – פסח הוא כאמור חג האביב ולרוב איתו מביא מזג אוויר חמים ונעים לאחר עונת החורף הקרה, שהשנה הייתה גשומה וארוכה מן הרגיל. בעונת האביב אזורי הצפון וגם הדרום פורחים במיוחד וניתן למצוא בקלות מבחר אתרים ושכיות חמדה בטבע, צימרים ומתחמי אירוח בלב אזורי הפסטורליה של ארצנו היפה לצד אטרקציות בילוי לכל הגילים. חופשה זוגית, אביבית ומהנה תספק הזדמנות מעולה לשוב לשגרת חוויות חשובה בשילוב זמן איכות משותף, כל זה כמובן תוצרת כחולבן מבלי לשלוף את הדרכון.

 

  • קחו את בן/בת הזוג לטיול יומי נעים בחיק הטבע – אלו שעלויות חופשה בחג גבוהות עבורו (ודי בצדק יש לומר) ובעיקר מי שמעדיף את הלינה בסופו של יום במיטה הביתית, הטובה והמוכרת, יוכלו להנות מאוד גם ממסלולי טיול יומיים שאינם מצריכים לינה או נסיעה ארוכה למדי אולם משלבים טבע שופע ואווירה נעימה או אפילו מסעדה מפנקת או פיקניק שובר שגרה בטבע. מוזמנים "להרים את הכפפה" ליזום ולתכנן טיול זוגי בטבע באופן עצמאי או לפנות ולהירשם לטיול יומי מאורגן במסגרת חברות, עמותות וארגונים המתמחים בטיולים כאלה, אנחנו בטוחים שבן / בת הזוג ישמחו מאוד לשמוע על כך ולצאת יחד לטייל.

 

  • וכן, גם תווי קנייה יכולים לעשות היטב את העבודה – במידה ולא מצאת או לא התחברת בדיוק לאחת מאפשרויות הבילוי המשותף (תחשבו על זה שוב…) ומתנה חומרית יותר היא ההעדפה שלך כדרך לשמח את בן/בת הזוג בחג הפסח המתקרב, אל תסתבכו בעמידה בתורים בחנויות העמוסות ובהתלבטות בין כלי בית או בגד שהסיכוי לפספס במידה, בטעם ובהעדפה תמיד קיים. במקרה הזה, תוכלו הפתיעו את בן או בת הזוג עם תווי קניה לחג אשר מהווים לרוב אלטרנטיבה אטרקטיבית ומשמחת כמעט לכל מתנה, גם בקרב בני זוג המנהלים משק בית וחשבון משותף, הן בשל החשיבה ותשומת הלב, כי הרי כל צעד מהנ"ל המוצעים קרוב לוודאי יתקבל עם חיוך והערכה רבה. מוזמנים לנסות, שיהיה חג שמח!

אז מה היה לנו בכתבה:

מתבגרים עם חיוך

מתבגרים עם חיוך

האתר עם התכנים הכי אמינים ומקצועיים לבני הגיל השלישי.
תוכלו למצוא כאן מגוון כתבות בהמון תחומים רלוונטיים, החל מבריאות ותזונה ועד לפנסיה וזכויות למיצוי.

לקבלת פרטים או הצעות מחיר
צרו קשר והשאירו פרטים