ביטוח רכב – איך רוכשים ביטוח בצורה חכמה

הבית לבני הגיל השלישי – לקרוא תכנים מעניינים ולהחכים!

רכישת פוליסת ביטוח רכב, היא אחת ההוצאות המשמעויות הגדולות שאנחנו נדרשים לבצע עבור הרכב שלנו אחרי שאנחנו רוכשים אותו. אומנם מדובר על הוצאה המתבצעת פעם בשנה, אך מאחר ואנחנו צריכים לחדש את הפוליסה מדי שנה והעלויות שלה משתנות בהתאם לתנאים שונים, אזי שמדובר בהוצאה לא קטנה.

יתרה מזו, המשמעות של ביטוח רכב עבורנו היא גדולה מאוד ולו מהסיבה, שכל דבר שעלול להיגרם לרכב במהלך שנת הביטוח, אנחנו נוכל להיעזר בפוליסה ולקבל כיסוי כספי מתאים שיעזרו לנו להתמודד עם הנזק שנגרם בכל אספקט. בפרט זה נכון אם מדובר על נזקים שאנחנו בעצמנו גורמים לרכוש, או חס וחלילה לנהגים, נוסעים, הולכי רגל או אנשים אחרים.

פוליסת ביטוח רכב, כוללת שלושה מרכיבים: ביטוח חובה שהמדינה מחייבת אותנו לרכוש, ביטוח צד ג' וביטוח מקיף שמתייחס לכל דבר פגיעה או נזק שנגרם לרכב באופן מוחלט או חלקי. במקרים רבים שני המרכיבים של ביטוח צד ג' וביטוח מקיף משתלבים ביחד, ואפשר לקנות אותם כמרכיב אחד לצידו של ביטוח חובה לרכב.

 

איפה אפשר לקנות ביטוח רכב ומה עדיף מבחינתנו?

מאז ומתמיד, נהוג היה לקנות ביטוח רכב דרך חברות ביטוח שונות שהיו נוהגות לשווק ולספק אותן לבעלי רכבים שנהגו לפנות אליהן. מדובר על פוליסות המיועדות לנהגים פרטיים וכן פוליסות המיועדות לבעלי עסקים המחזיקים ברשותם צי של רכבים לשימוש עסקי או מספקים רכבים לעובדים שלהם באופן כזה או אחר.

היום אנחנו יכולים ליהנות מאופציה לרכוש ביטוח רכב דרך גורמים נוספים, כגון חברות אשראי המספקות לנו ביטוחים בתחומים שונים, כולל כאמור בתחום הרכב. אם אנחנו מחזיקים כרטיס אשראי של חברה מסוימת, אזי שיש לנו אפשרות לרכוש ביטוח רכב דרכה.

יש יתרונות בכך שאנחנו רוכשים פוליסת ביטוח דירה דרך חברת אשראי ולא דרך חברת ביטוח. יתרון ראשון הוא בכך שהחברה יכולה להציע לנו תנאים ואפשרויות שחברות ביטוח לא בהכרח מציעות או מכירות. יתרון שני טמון בכך שאנחנו יכולים ליהנות מהטבות ייחודיות בזכות העובדה שאנחנו עובדים עם חברת האשראי. ייתכן שנוכל לקבל תנאים והטבות ייחודיות שלא נוכל לקבל בחברת הביטוח. מה עוד שכל התהליך נעשה דרך קורת גג אחת, ויכולה לחסוך לא מעט כסף וזמן.

 

איך רוכשים ביטוח רכב?

על מנת לרכוש ביטוח רכב בצורה שתאפשר לנו להיעזר בו בצורה אופטימאלית, הרי שעלינו לאפיין את הצרכים שלנו כבעלי רכב וכן של הרכב שלנו, מבחינת סוג, דגם, ערך וכן מבחינת אלמנטים שונים המותקנים בו או חיוניים עבורנו.

אנחנו צריכים לבחון מה כוללת הפוליסה, קרי אילו כיסויים נכללים בה, וכן עלינו לבחון איך אפשר להפחית בעלויות, למשל על ידי בחירת מסלול שיכול להתאים ספציפית עבורנו, על פי אופי השימוש ברכב, קילומטרז' או מאפיינים אחרים.

אז מה היה לנו בכתבה:

מתבגרים עם חיוך

מתבגרים עם חיוך

האתר עם התכנים הכי אמינים ומקצועיים לבני הגיל השלישי.
תוכלו למצוא כאן מגוון כתבות בהמון תחומים רלוונטיים, החל מבריאות ותזונה ועד לפנסיה וזכויות למיצוי.

לקבלת פרטים או הצעות מחיר
צרו קשר והשאירו פרטים