שיקום אורטופדי בגיל המבוגר: כיצד להתמודד עם הכאב

הבית לבני הגיל השלישי – לקרוא תכנים מעניינים ולהחכים!

בעיות שלד ושרירים עשויות להיווצר משלל סיבות. תנועה לא נכונה יכולה לא פעם להספיק כדי להסב נזק של ממש, וגם לשחיקה או לחבלה יש השפעה לא מבוטלת. הנזקים השונים עשויים להיות זמניים או קבועים, ולהתבטא בעוצמות שונות של כאב, לצד הקושי בהזזתם של איברים שונים, ובפרט הראש, הצוואר והגפיים. כדי להתמודד עם מציאות זו, ועם הכאבים הנלווים אליה, שיקום אורטופדי יכול להציע מענה מדויק ואפקטיבי, שיוביל לשינוי דרמטי בתפקוד, ובאיכות החיים בכלל.

 

מתי נדרש שיקום אורטופדי?

תהליך של שיקום אורתופדי יכול להתאים לשורה ארוכה של מחלות שריר ושלד, ולפציעות מסוגים שונים. למשל, מי שמתמודד עם שחיקת סחוס או קרע בגיד, סובל מפציעת ספורט או נפצע בתאונת דרכים, הליך טיפולי מהסוג הזה יכול לא רק להקל על התסמינים, אלא כמעט להחזיר את הגלגל לאחור, ולהשיב את הגוף לתפקוד מיטבי.

זהו גם כלי חשוב למבוגרים לאחר נפילה, למי שזקוק לשיקום לאחר שבר ואף לאחר ניתוח גב, למשל בעקבות פריצת דיסק או בלט דיסק. אם נדמה לכם שפציעות ופגיעות מהסוג הזה גוזרות את גורלכם, או את גורלם של הקרובים אליכם מכל, תהליך שיקום מקצועי וליווי אישי לאורך הדרך, יכול לשנות את התמונה מן הקצה אל הקצה.

 

שיקום אורטופדי – איך זה עובד?

ככל שהמטרה היא להחזיר את הגוף לרמת תפקוד גבוהה יותר, תהליך השיקום ממוקד במטרה הזו בדיוק. לצורך כך ניתנת תשומת לב רבה לרכישת מיומנויות וכלים שיאפשרו למטופל לחיות חיים עצמאיים ומלאים ככל האפשר, וזאת באמצעות פיזיותרפיה, המשולבת עם ריפוי בעיסוק ואף ליווי מקצועי של דיאטנית קלינית מוסמכת, להתאמת תפריט המותאם לצרכים וליכולות של כל אחד ואחת. השילוב בין מרכיבים אלה חיוני ותורם ליצירת איכות חיים טובה יותר, לשמירה על גוף חזק ובריא, ולצמצום כאבים ותופעות לוואי אחרות, שעשויות להתעורר בעקבות פציעות וחבלות.

 

שיקום ללא פשרות – ובלי לצאת מהבית

עבור נשים וגברים עם פציעות, מחלות שריר ושלד, ופגיעות מסוגים שונים, תהליך השיקום הוא קריטי, אך עשוי להיות מאתגר כשלעצמו. עם זאת, כאשר תהליך השיקום מתבצע בסביבה הביתית והמוכרת, ואף בליווי ובתמיכה של בני המשפחה, הכל נראה אחרת.

זוהי חוויה טובה ונעימה הרבה יותר, מה שמבטיח בהתאם גם תוצאות מקסימליות, ושינוי אמיתי. זהו הצעד הראשון והחשוב ביותר בדרך ליצירת מציאות חדשה, טובה הרבה יותר, ובריאה הרבה יותר.

 

Restart Therapy שיקום פרטי בבית הלקוח, מציעים מגוון טיפולי פיזיותרפיה שיקומית לגיל השלישי. אתם מוזמנים בחום ליצור עימנו קשר טלפוני בטלפון מספר: 077-9966400 או לבקר באתר האינטרנט שלנו בכתובת: https://www.restart-therapy.co.il/ לקבלת מידע נוסף וייעוץ פרטני. אנשי המקצוע שלנו יתשאלו אתכם בניסיון להבין את המצב בצורה הטובה והמעמיקה ביותר, ולמצוא את הטיפול הטוב והמתאים ביותר עבורכם.

אז מה היה לנו בכתבה:

מתבגרים עם חיוך

מתבגרים עם חיוך

האתר עם התכנים הכי אמינים ומקצועיים לבני הגיל השלישי.
תוכלו למצוא כאן מגוון כתבות בהמון תחומים רלוונטיים, החל מבריאות ותזונה ועד לפנסיה וזכויות למיצוי.

לקבלת פרטים או הצעות מחיר
צרו קשר והשאירו פרטים